Bedankt voor je stem!

Door Ellen Snethlage op 19 maart 2022

De burgers hebben gesproken!

Het zal u niet verbazen dat de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen voor de PvdA Midden-Delfland teleurstellend zijn. Geen zetel meer in de gemeenteraad. Jammer, niet alleen voor degenen die zich de afgelopen jaren hebben ingezet om het sociale gezicht van de gemeente kleur te geven, maar ook voor u, kiezers. We hadden voldoende ambities om ons werk in deze gemeente voort te zetten.
Wij danken u hartelijk voor uw vertrouwen in ons.

We houden uiteraard de ontwikkelingen in Midden-Delfland  in de gaten en zullen de voorstellen en besluiten toetsen aan ons sociale kompas en zo nodig aan de bel trekken. U kunt ons blijven volgen via de website.

We feliciteren hierbij de winnende partijen. Wij wensen ze sterkte en wijsheid toe.

Namens de PvdA Midden-Delfland
18 maart 2022