Vrijwilligers

Vrijwilligers leveren een grote bijdrage aan de vitaliteit van de dorpen. De PvdA wil inwoners nadrukkelijker betrekken bij de lokale mogelijkheden en kansen,

Vrijwilligers leveren een grote bijdrage aan de vitaliteit van de dorpen. Midden-Delfland is een gemeente waar men zich betrokken voelt en zich voor wil inzetten, op cultureel, sociaal of sportief gebied, of ook in de vorm van bijvoorbeeld vrijwillige brandweer, politiek of buurtpreventie.

De PvdA wil inwoners nadrukkelijker betrekken bij de lokale mogelijkheden en kansen. Dat betekent dat als er goede initiatieven ontstaan die binnen de ambtelijke organisatie een goede bodem moeten vinden. Dit betekent ook dat mensen die zich willen inzetten niet aan het lijntje gehouden worden. Goed en duidelijk communiceren is van groot belang, ten einde betrokkenen niet te frustreren.