In memoriam: Miep van der Meer

Door Elly de Jong op 18 april 2022

Cees en Miep van der MeerSinds de oprichting van de PvdA Midden-Delfland in 2012 nam Cees van der Meer met enthousiasme deel aan onze fractie. Cees is in Den Hoorn beter bekend als “de veldprediker”.

Begin maart 2022 zijn Cees en zijn vrouw Miep, gelet op hun beider gezondheid, verhuisd naar het woonzorgcentrum Sonnevanck in s’- Gravenzande. Terug naar de geboorteplaats van Miep. Zoals Cees zei: “ik heb Miep 60 jaar geleden weggehaald uit s’- Gravenzande, en nu breng ik haar terug”. Op 4 april jl. vierden zij hun 60-jarige trouwdag.

Nu bereikte ons het droevige bericht, dat afgelopen vrijdag 8 april, Miep is overleden.
Wij kennen Miep als sterkte, hartelijk vrouw, die ondanks haar afnemende gezondheid, altijd daadkrachtig, zorgzaam en met het nodige optimisme aanwezig was. Een heel fijn en bijzonder mens.

Wat zal het gemis voor een ieder groot zijn.

We wensen Cees, hun dochter Ellen, hun kleinkinderen en allen die haar dierbaar zijn, heel veel sterkte toe met dit grote verlies. We gaan ervan uit dat de goede en fijne herinneringen aan haar een troost zullen zijn.

Namens de PvdA Midden-Delfland
Elly de Jong
15 april 2022

Elly de Jong