Ouderen

Uit ons verkiezingsprogramma 2018-2022:

Ouderen

Mensen worden steeds ouder, zo ook de inwoners van Midden-Delfland. Dat gaat gepaard met specifieke problemen.  De gemeente kent een jeugdzorgteam. De PvdA wil dat er met een vergelijkbaar ouderenzorgteam gewerkt gaat worden, om de partijen die betrokken zijn bij ouderenzorg vanuit een enkel “loket” te kunnen ondersteunen. Daarnaast stimuleert de gemeente zelfredzaamheid van ouderen, zowel in wonen, inkomen, leven en recreatie. Dit kan bijvoorbeeld door ouderen te helpen meer en langer te bewegen. De PvdA is van mening dat met alle mogelijke middelen eenzaamheid bestreden moet worden, uiteraard met respect voor eigen keuzes.

Corine Steenks

Corine Steenks is commissielid voor PvdA Midden-Delfland. Ze woont met haar partner in Schipluiden. Corine is ervaringsdeskundige op het terrein van veiligheid, zorg en wonen.

Meer over Corine Steenks